joi, 30 ianuarie 2014

4 Motive pentru care Monitorizarea prin GPS Ajuta Departamentul de Vanzari


Cei mai multi privesc monitorizarea prin GPS ca o necesitate pentru departamentul de logistica si transporturi, insa sunt foarte multe firme care aleg sa monitorizeze masinile agentilor de vanzari. V-ati gandit vreodata cum poate monitorizarea parcului auto sa ajute vanzarile?

4 Motive pentru care Monitorizarea prin GPS ajuta departamentul de vanzari:

1. Toate intalnirile programate sunt realizate
Principalul scop al monitorizarii prin GPS nu este sa prinzi angajatii "cu mata in sac" ci sa cresti productivitatea acestora si acest lucru poate fi realizat cel mai bine daca angajatii constientizeaza ca sunt monitorizati. Intotdeauna vor exista oameni lenesi care incearca prin tot felul de mijloace sa munceasca mai putin si nici un director nu doreste ca agentii de vanzari sa-si bea cafeaua la terasa in loc sa fie la clienti pentru intalnirile programate. Sistemele de monitorizare prin GPS ofera solutii prin care companiile pot afla unde au fost masinile la orice ora din orice zi.

2. Ruta cea mai buna
Un lucru stiut de toata lumea este ca parcul auto, chiar si cand vorbim de autoturisme, genereaza unul dintre cele mai mari costuri intr-o companie, de aceea ruta aleasta de soferi poate sa faca diferenta intre costuri inalnte si activitati desfasurate eficient si eficace. De asemenea, un agent bine coordonat va avea mai multe intalniri intr-o zi decat un agent care lucreaza haotic.

3. Timp lucrat Vs timp liber
Rapoartele oferite de Nexus GPS Tracking fac diferenta intre timpul si kilometrii parcurcursi de un sofer in interes de serviciu si timpul, respectiv kilometrii parcursi in interes personal. In acest fel stiti cu exactitate ce bonuri de combustibil trebuie decontate dupa ce aplicatia de monitorizare calculeaza automat combustibilul consumat in timpul serviciului.

4. Stilul de condus al soferilor
Nu te intereseaza sa stii cum folosesc agentii tai masinile firmei? Multe companii recurg la metode neconventionale, cum ar fi sa puna stickere pe masina cu numarul companiei de telefon pentru a reclama soferul din trafic. Monitorizarea prin GPS vine cu o solutie mai inteligenta prin care se pot genera rapoarte cu privire la modul de conducere al soferului, franari bruste, accelerari bruste sau viteza excesiva. Toate aceste date sunt colectate iar pe baza unui algoritm, fiecare sofer primeste o nota de condus.